I've got My mind set on you 💕

Tjenare gött fölk kĂ€nde att jag ville dela med mig av min soliga och underbara dag som jag spenderat med min kĂ€ra pojkvĂ€n ! 💋 nĂ€r vi vakna idag sĂ„ sken solen sĂ„ fint sĂ„ vi bestĂ€mde oss för att först för att Ă„ka in till Hallsberg och handla lite pĂ„ dollar store och sedan Ă„ka till en sjö och sola och doppa fötterna lite hehe 👌 men i hbg sĂ„ fastna vi och prata med min vĂ€n Anna sĂ„ vi vart kvar ett bra tag och prata trevligt vare . Men sen bar det hem och dumpa av det vi köpt och sedan vĂ€g till sjön sĂ„ vi lĂ„g dĂ€r och stekte vĂ€ldigt lĂ€nge hehe vi somna Ă€ven en stund för det var sĂ„ varmt och skönt hehe â˜șVi drog hem vid sju och dĂ„ var det fortfarande sol och fint , det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt att sommaren stĂ„r och knackar pĂ„ dörren 😃 nu ligger vi i sĂ€ngen och lyssnar pĂ„ lite 50 -60 tals musik och vĂ€ntar pĂ„ att jordgubbs ,hallon, rabarber pajen ska bli klar 😍mums .
Puss och kram skumbanan ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!